štítek: spotřebitel

DSA pro střední podnikatele: Povinnosti, podmínky a sankce

Evropské nařízení o digitálních službách (DSA) přineslo zásadní změny pro všechny, kdo působí online. Cílem je spravedlivější digitální prostředí, větší bezpečnost uživatelů a jasná...

Reklamační řád: Checklist pro podnikatele

Máte reklamační řád v souladu s aktuální právní úpravou? Správný postup reklamace chrání vás i vaše zákazníky. Legislativní změny v oblasti ochrany spotřebitele se...

Prodej členské sekce online – právní minimum pro podnikatele

Prodej členských sekcí online je častý způsob, jak podnikatelé (OSVČ či s.r.o.) nabízejí své odborné znalosti a digitální obsah zákazníkům na internetu. Jde například...

Slevy, referenční ceny a správné cenovky v e-shopu

Správné uvádění cen, slev a referenčních údajů je pro úspěšné podnikání v e-commerce naprosto klíčové. Nejenže tím budujete důvěru zákazníků, ale také se vyvarujete...

Nemožnost vrácení zboží z hygienických důvodů: kdy to je možné a...

Věděli jste, že některé zboží zakoupené v e-shopu nelze vrátit? I když zákon umožňuje vrátit většinu zboží do 14 dnů bez udání důvodu, existují...

Co musí obsahovat dárkový poukaz: Prodej voucherů

Dárkové poukazy jsou běžným marketingovým nástrojem a častým dárkem. Aby jejich prodej probíhal v souladu se zákonem, je nutné dodržet určité právní náležitosti. Co...

Jak prodávat online kurzy: Právní minimum pro podnikatele

Prodej online kurzů se stává oblíbenou formou přivýdělku pro OSVČ a podnikatele. Jak prodávat online kurzy legálně? Jaké jsou základní právní náležitosti, jako informace...

Jak prodávat e-book legálně: Právní minimum a maximum

Prodej e-booku je stále populárnější forma podnikání. Pokud plánujete prodávat své elektronické knihy, je důležité splnit pravidla, která stanovuje současná legislativa. Tím si ušetříte...

Jak založit e-shop s oblečením: Podmínky, cena a praktické rady

Chcete vědět, jak založit e-shop s oblečením a začít prodávat online? Ať už plánujete vlastní fashion e-shop, přeprodej značkového oblečení nebo internetový second hand,...

Podvodné e-shopy z pohledu podnikatele: Základní pravidla pro e-shop

Nakupování na internetu je dnes běžnou záležitostí. S rostoucím objemem on-line nákupů ale přibývají i různé rizikové stránky a podvodné e-shopy. Zákazníci tak musí...

ČOI kontroly e-shopů 2.čtvrtletí 2024: 263 pokut ve výši 3 428...

V druhém čtvrtletí roku 2024 provedla Česká obchodní inspekce rozsáhlé kontroly internetových obchodů. ČOI odhalila řadu nedostatků v dodržování právních předpisů provozovatelů e-shopů. Kontroly...

Náhrada za zpožděné a ztracené zavazadlo: Výše a podmínky

Letecká dovolená se dnes stává pro mnoho lidí standardem. Obzvláště v době letních prázdnin tak musí letištní personál odbavit obrovské množství letů. Důsledkem toho...
Send this to a friend
Hezký den!

Doporučení na článek k přečtení Vám zaslal Váš známý přímo z webových stránek Muj-Pravnik.cz

Článek: Náhrada za zpožděné a ztracené zavazadlo: Výše a podmínky : https://muj-pravnik.cz/nahrada-za-zpozdene-ztracene-zavazadlo/

Hledáte vzory smluv? Využijte slevu 10%, stačí zadat slevový kupon CLANEK10 do objednávky jakéhokoli vzoru smlouvy na https://muj-pravnik.cz/vzory-smluv/

S přáním klidného dne,
Mgr. Martin Rosulek
Zakladatel portálu Muj-Pravnik.cz