štítek: eshop
Slevy, referenční ceny a správné cenovky v e-shopu
Správné uvádění cen, slev a referenčních údajů je pro úspěšné podnikání v e-commerce naprosto klíčové. Nejenže tím budujete důvěru zákazníků, ale také se vyvarujete...
Prodej vlastních výrobků: Praktické rady a tipy
Prodej vlastních výrobků je skvělý způsob, jak zhodnotit svou kreativitu a dovednosti. Ať už se rozhodnete prodávat online nebo offline, je důležité znát podmínky...
Jak založit e-shop s oblečením: Podmínky, cena a praktické rady
Chcete vědět, jak založit e-shop s oblečením a začít prodávat online? Ať už plánujete vlastní fashion e-shop, přeprodej značkového oblečení nebo internetový second hand,...
Kontrola podnikatelů ze strany ČOI: Průběh, sankce, e-shopy
Česká obchodní inspekce provádí kontrolu podnikatelů, aby zajistila dodržování právních předpisů a ochranu spotřebitelů. Častá je kontrola e-shopů, restaurací a maloobchodu. Sleduje například označení...
Kontroly e-shopů ve 3Q 2024: ČOI udělila pokuty ve výši 3.899.000...
Provozujete internetový obchod? Pak by vás měla zajímat čerstvá zjištění České obchodní inspekce (ČOI). Kontroly za třetí čtvrtletí 2024 ukázaly, že téměř 85 %...
Jak založit velkoobchod: Podmínky, živnost, licence
Podnikáte v maloobchodu a chcete ho rozšířit o velkoobchod? Nebo na vás velkoobchod působí výhodněji a raději byste se soustředili pouze na něj? Pod...
Co je a jak funguje velkoobchod: Výhody, maloobchod, cena
Zajímá vás velkoobchod? Chcete vědět, jak funguje a jaké jsou rozdíly oproti maloobchodu? Velkoobchodní model prodeje zboží má řadu výhod, ale i počátečních nákladů,...
Upomínka nezaplacené faktury: Náležitosti, doručení a promlčení
Podnikáte a odběratelé vám nehradí faktury? Nechcete hned přistupovat k soudnímu vymáhání? K čemu slouží upomínka nezaplacené faktury? Jaké má mít náležitosti? Mnohdy dlužníci...
ČOI kontroly e-shopů 2.čtvrtletí 2024: 263 pokut ve výši 3 428...
V druhém čtvrtletí roku 2024 provedla Česká obchodní inspekce rozsáhlé kontroly internetových obchodů. ČOI odhalila řadu nedostatků v dodržování právních předpisů provozovatelů e-shopů. Kontroly...
Existuje obrana proti deinfluencerům?
V současné době vzrůstá nátlak na influencery, aby byli autentičtější. Mnozí z nich se tudíž namísto propagace produktů přiklání k varování před zbožím či...
Neoprávněné negativní recenze: jak se proti nim bránit
Na každého e-shopaře či prodejce zboží a služeb on-line mají nesporně významný vliv recenze pocházející od spotřebitelů. Díky nim může získat nové zákazníky a...
Nákup lajků, followerů a facebookové stránky: Žaloby a pokuty
V současné době si většina společností či živnostníků uvědomuje, že jeden z nejúčinnějších způsobů propagace produktů a služeb představují sociální sítě. Řada online podnikatelů...